Laatutyö

Hyvää ja mielekkäästi

Laatu on tuotteen tai palvelun kyky tyydyttää käyttäjän tarpeet – laajasti ymmärrettynä. Yrityksen menestyminen on aina kolmen asian tulo: kunnollisen strategian, johon perustuu ammattimainen johtaminen, joka puolestaan ponnistaa hiotuista prosesseista ja niiden soveltamista tukevasta ohjeistuksesta.

Hyvä laatu on aina halvinta, huono yleensä erittäin kallista. Viime mainittu pätee erityisesti strategiatyöhön ja johtamiseen. Crediconin juontama laatutyö synnyttää asiakkaillemme yksinkertaiset, keveät prosessit. Niissä on mukana kaikki oleellinen, ei mitää turhaa. Sellaiset prosessit on helppo omaksua, ja niiden pohjalta on helppo johtaa ja tehdä suoraan hyvää laatua.

Hyvä laatu on aina halvinta, huono yleensä erittäin kallista.

– Crediconin kantapääoppi

Määräaikaishuollon paikka ?

Jokaisessa liiketoiminnassa on haasteensa, mutta toistuvasti samat pulmat saattavat merkitä sitä, että yrityksesi toiminnot kaipaavat määräaikaishuoltoa. Autoistakin tarkistetaan säännöllisesti voitelujärjestelmä, jarrupalat, mekaaninen ajovakaus ja ilmansuodattimien kunto. Samalla tavalla on tärkeätä…

Tietojärjestelmien laadusta

Säännöllisesti putkahtaa esille ’yllätyksiä’ erikokoisten ohjelmistohankkeiden ongelmista. Pulmaprojektit näyttävät painottuvan julkiselle sektorille, mutta ihan puhtaita papereita ei ole yrityksissäkään. Aina kärsivät ainakin asiakkaat, käyttäjät. Toistuva ’yllätys’ on, että järjestelmät eivät…

Kysy lisää

Haluaisitteko onnistua paremmin työssänne ja keskustella aiheesta lisää? Ota yhteyttä. Soita tai lähetä sähköpostia.

Valikko